Bestyrelsesmøde i Attrup Borgerforening d.10.09.2015

Referatet blev godkendt.

Grillaftener er forløbet godt på trods af dårligt sommervejr. Fin tilslutning i august. Måske skal vi rykke starttid tilbage til kl. 18.30.  Sommerfesten var den koldeste nogensinde. Ellers vellykket og hyggelig. Især flugtskydning var en succes. Ca 6o personer til spisning, lækker mad og gode kager. Økonomi + 12oo kr. Evt. alternativ placering af telt næste år. Glenholm turen var meget vellykket. 14 deltagere. Der har været meget arbejde med grunden på E. Bannersvej , men den ser flot ud især nu med Sct. Hans urt og aronia-bær.

Tur til travbane d.19.09. Else tager imod tilmelding. Julehygge fredag d. 20.11. grillhytte aftales senere. Generalforsamling 2016 bliver fredag d. 12.02.2016.

Teltene er meget slidte. Vi undersøger evt køb af nye.

Forrygende sommer på Attrup Havnecafè. Marian + ung pige Jeanne i 2 mdr + 2 damer i arbejdsprøvning er ansat. Der er stadig 21 frivillige. Der er opslået stilling som projektleder. Pr 1. okt kan lokalet lejes, Attrup Bådelaug og Attrup Borgerforening låner lokalet. Der skal en seddel ud om åbningstider samt om pris og leje af lokale på havnen.

Årshjul + aktivitetskalender for Skovsgård-området. Kaja lægger vore datoer ind på kalenderen. Per vil overtage ”Face-Book” administrationen. Else orienterede om projekt ”Sti”.

Jan har talt med hjertestartergruppen og det lader til at de snart har samlet penge nok ind.

Næste møde mandag d.2.11.kl 19. evt hos Else.

Referent: Karin