Referat af generalforsamling i Attrup Borgerforening, afholdt d. 10. februar 2017 i Attrup Campings fælleslokale.

Generalforsamlingen indledtes med fællesspisning, bestående af Torben Iversens lækre VILDTRAGOUT med tilbehør.

1. Velkomst. – Formanden Per Iversen bød velkommen alle velkommen. Kaja Thorhauge blev valgt som dirigent. Knud Erik Bæk blev valgt som referent.

2. Årsberetning. - Formandens årsberetning blev godkendt.

3. Regnskab. - Regnskabet blev godkendt.

4. Valg til bestyrelsen. - Valgt til bestyrelsen blev Brian Jeppesen, Gorm Graae og Else Winther Bæk.- Øvrige bestyrelsesmedlemmer er Hans Melgaard Andersen og Per Iversen. - Valgt som suppleant blev Kim Christensen.

5. Valg af revisorer. - Genvalgt blev Orla Poulsen og Hanne Odgaard Iversen.

6. Forslag fra generalsamlingen til nye arrangementer og projekter. - Tur til Kim og Anita for at se på deres høns. - Desuden forslag til fællesspisninger (3 – 4 gange) i løbet af vinterhalvåret på Attrup Havnecafé. Stor opbakning dertil. Smykke – udstillingsaften ved Dorthe Rødtnes.

7. Evt. – Herunder at borgerforeningens fælled ude på engene udlejes igen i 2017.

Formanden takkede dirigenten for god styring af generalforsamlingen og Torben Iversen for den mægtigt gode vildtragout.